1 Φεβ 2019

Η Κρήτη θα είναι ο φτωχός συγγενής στο νεοταξικό σχεδιασμό που προβλέπει μια state of Macedonia under EU !




ΒΑΡΙΑ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΣΤΗ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ

Είναι γνωστό πια ότι πέρασε από την ελληνική βουλή, με 153 υποστηρικτές, η συμφωνία για τη Μακεδονία (ως Βόρεια Μακεδονία) και έτσι ανοίγει πλέον ο δρόμος για την ένταξη της σε διεθνείς οργανισμούς και κυρίως στη νεοσύστατη οντότητα της μεγάλης Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Μιας ένωσης με έναν από τους πιο «σκληρούς γραφειοκρατικούς μηχανισμούς» σύμφωνα και με δηλώσεις νυν ελλήνων βουλευτών.


Αυτός βέβαια ο χαρακτηρισμός σηκώνει μεγάλη κουβέντα, ως προς το κατά πόσο επηρεάζει τους συνηθισμένους δημοκρατικούς κανόνες αυτή η «σκληρή γραφειοκρατεία», και απ' τα πρώτα δείγματα μάλλον τους επηρεάζει ! 
Αυτό όμως είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση.

Εκείνο τώρα το οποίο αχνοφαίνεται . . και «φαίνεται» να προκύπτει ως πραγματικότητα μετά από μια με δυο δεκαετίες περίπου (εκτίμηση δική μας), είναι μια ενιαία οικονομικά τουλάχιστον «πολιτεία της Μακεδονίας» υπό την ΕΕ.

Αυτό εξυπηρετεί ποικιλόμορφα συμφέροντα, δημιουργώντας καταρχήν ένα «οικονομικό κέντρο» διακίνησης και εμπορίου, με βασικό κόμβο το λιμάνι και το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

Σ' αυτό βέβαια το σχεδιασμό θα εμπλακεί και η ευρύτερη περιοχή του νομού Θεσσαλονίκης και της περιοχής της ελληνικής μακεδονίας, με τις ήδη υπάρχουσες υποδομές, κατασκευασμένες από την Ελληνική Δημοκρατία και το υστέρημα του έλληνα πολίτη, συμπληρωμένες και με άλλες που σίγουρα θα δρομολογηθούν.

Και ενώ θα συμβαίνουν όλα αυτά τα περίεργα (και από πλευράς ασφάλειας) στα βόρεια της χώρας μας, το ερώτημα που τίθεται είναι ποια θα είναι η θέση της περιφέρειας Κρήτης στον δρομολογούμενο αυτό σχεδιασμό !

Από τα μέχρι σήμερα δεδομένα που προκύπτουν από την συμμετοχή μας στην ενωμένη ευρώπη, η Κρήτη δυστυχώς, δείχνει να είναι ο «φτωχός συγγενής» από πλευράς βασικών υποδομών !

Παρατηρείται πράγματι, μια "εξόφθαλμη" παραγκώνιση της περιφέρειας μας, κυρίως όσον αφορά τις βασικές υποδομές αναλογικά και σε σχέση με "ισοδύναμες" περιφέρειες της χώρας.
Οδικοί άξονες, αεροδρόμια, λιμάνια και μαρίνες παραπέμπουν από πλευράς λειτουργικότητας, αλλά ακόμα και συντήρησης, σε πολύ παλιότερες δεκαετίες !

Έντονο προβληματισμό βέβαια αποτελεί και η διαφαινόμενη, χρόνια τώρα, ανικανότητα εκτέλεσης έργων υποδομών στην περιφέρεια Κρήτης, και σίγουρα αυτό θα πρέπει άμεσα να αποτελέσει θέμα εξέτασης αρμοδίων !

Η αδυναμία ολοκλήρωσης έργων με ευρωπαϊκές προδιαγραφές, ακόμα και μικρής κλίμακας από κατασκευαστικής πλευράς, προκαλούν μεγάλη εντύπωση έως και έκπληξη σε ένα ουδέτερο παρατηρητή που δεν ζει στην περιφέρεια Κρήτης !

«ΕΙΝΑΙ. . .ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΧΑΜΠΑΡΙ . . .»

Όλα αυτά, μαζί με τη νοοτροπία του "σπρωξίματος των σκουπιδιών κάτω από το χαλί", για να τα βρει ο επόμενος, έχουν επιβάλλει στο μυαλό του μέσου κρητικού να αποδέχεται ως φυσική την παγιωμένη απραξία εδώ και χρόνια !

Α
υτό είναι ευχάριστο μόνο για τους ντόπιους αιρετούς, για να μην τους ζαλίζουν και πολύ το κεφάλι, αφού οποιαδήποτε κινητικότητα, ακόμα και του «άρπα κόλλα» και των "πασαλειμμάτων", όπως αυτή που ζει η περιοχή της Μεσαράς με τον υπό κατασκευή δρόμο εδώ και σχεδόν τρεις δεκαετίες, αποτελεί απλά  θέμα προς ήπια συζήτηση και μόνο !


(ομάδα σύνταξης phestos)