24 Σεπ 2018

Ο πρώην αρχηγός ΓΕΣ Μανωλάς τα «χώνει» στον «ψαλιδοχέρη» Υπουργό




«Αγαπητέ κ.Υπουργε,


Ο Θεός να σας κόβει ημέρες και να μου δίνει Χρόνια για να παίρνω τη σύνταξη μου την οποία απέκτησα υπηρετώντας το Ελληνικό κράτος, 

δηλαδή κάτι τύπους σαν κι εσάς, προσφέροντας ασφάλεια και άμυνα στην Πατρίδα.

Για να έρθουν μετά από 40 χρόνια να αποφασίζουν για το αν θα μου ξανακόψουν την ήδη πετσοκομμένη σύνταξη μου.

Με συγχωρείτε που δεν πεθαίνω από τώρα για να σας τη δώσω ολόκληρη.

Σας γνωρίζω δε ότι γυμνάζομαι ανελλιπώς,προσέχω τη διατροφή μου,διάγω μια ήρεμη ζωή οι δε αποθανόντες συγγενείς μου διήγαν τον βίον τους μέχρι το 100 έτος της ηλικίας τους.

Μετά από τα παραπάνω έχω σκοπό να ζήσω μέχρι το 110ο έτος της ηλικίας μου για να μου πληρώνετε σύνταξη μέχρι τότε.

Ελπίζω παράλληλα μέσα στα πλαίσια των μειώσεων των δαπανών του Δημοσίου να προβείτε κάποια στιγμή σε μείωση του μισθού του δικού σας και των συντρόφων σας στο ίδιο επίπεδο που μειώσατε τη σύνταξη τη δική μου.

Ελπίζω να μη σας στεναχωρώ με τη πρόθεση μου αυτή και σας προτρέπω να βρείτε άλλα επιχειρήματα για να περισώσετε τα ψίχουλα που δίνετε για συντάξεις ,γιατί όπως το βλέπω στο Eurogroup του Δεκεμβρίου δεν θα είστε και πολύ πειστικός.

Δεν σας εκτιμώ ιδιαιτέρως

Χρήστος Μανωλάς Επίτιμος Αρχηγός ΓΕΣ.

Υ.Γ.Οι μελλοθάνατοι σας χαιρετούν! Υπάρχουν κι αυτοί, υπάρχουν ακόμα ΑΝΤΡΕΣ.....
»


Εμείς το μόνο που έχουμε να συμπληρώσουμε είναι η παρακάτω εικόνα, που μιλάει από μόνη της για το ήθος της νεοελληνικής πολιτικής νομενκλατούρας.


πηγή:stratiotikathemata