25 Ιαν 2012

Τi μπορεί να συμβεί μετά από 120' ή 180' επίθεσης της Τουρκίας (βίντεο)




Δεκαέξι χρόνια μετά την μοιραία νύκτα των Ιμίων, η πολιτική ηγεσία εξακολουθεί και εντυπωσιάζει με τον βαθμό άγνοιας θεμάτων ασφάλειας και το πλέον ανησυχητικό είναι ότι η κατάσταση σε ότι αφορά την γνώση του προβλήματος ασφάλειας της χώρας από τις ηγεσίες των κομμάτων και των κυβερνήσεων βαίνει επιδεινούμενη.

Έτσι ειπώθηκε από τον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Σημίτη το περίφημο "Πόλεμος δεν μπορεί να γίνει και αν γίνει θα διαρκέσει δύο με τρεις ώρες", εννοώντας ότι σε "δύο με τρεις ώρες" θα έχουν επέμβει ξένες δυνάμεις (προφανώς εννοεί οι ΗΠΑ) και θα σταματήσει ο πόλεμος και "ούτε γάτα ούτε ζημιά".

Τόσο "μακριά νυχτωμένοι" είναι για το τι μπορεί να προκύψει μέσα σε αυτές τις "δύο με τρεις ώρες".

Οι άνθρωποι νομίζουν ότι πρέπει να πολεμήσει κάποιος όπως το 1940-1941 ή να έχουμε νέο πόλεμο του Βιετνάμ ή κάτι ανάλογο με αυτό που έγινε στην Κύπρο επί ένα μήνα, για να απωλέσουμε έδαφος. 

Δεν γνωρίζουν - και το χειρότερο, δεν ρωτάνε να μάθουν - ότι "δύο ή τρεις ώρες", δηλαδή 120' ή 180' είναι υπεραρκετά για να ηττηθεί κατά κράτος μία χώρα με δεδομένο γεωστρατηγικό πρόβλημα.

Το μεγαλύτερο μέρος των πολιτικών ηγεσιών, πιστεύουν ότι μέσα σε μερικές ώρες οι δύο πλευρές θα ανταλλάξουν μερικές κανονιές, μερικά αεροπλάνα και καράβια θα βγουν στο Αιγαίο - και αυτό ήταν όλο.

Προφανώς δεν γνωρίζουν ότι σύμφωνα με εκτιμήσεις, η οποιαδήποτε αποβατική ενέργεια των Τούρκων στο Καστελόριζο θα μπορούσε να έχει ολοκληρωθεί με την κατάληψη του νησιού μέσα σε μία, το πολύ δύο ώρες, στερώντας, έτσι από την Ελλάδα όχι μόνο την νήσο αλλά και την ΑΟΖ της Αν. Μεσογείου, με τα πολύτιμα για την ελληνική οικονομία ενεργειακά κοιτάσματα που περιέχει.

Η συγκεκριμένη τουρκική κίνηση που θα μπορούσε να υλοποιηθεί μέσα σε αυτές τις λίγες ώρες θα στερούσε από την Ελλάδα την όποια πιθανότητα μελλοντικής οικονομικής ανάκαμψης βυθίζοντας τη χώρα σε μία διαρκή ύφεση.

Σε αυτές τις τρεις "ασήμαντες" κατά τον πρώην Έλληνα πρωθυπουργό ώρες, η τουρκική Αεροπορία μπορεί να καταστρέψει τον βασικό πυλώνα της ελληνικής αεράμυνας στο Αιγαίο στη νήσο Σκύρο ανοίγοντας διάπλατα την πύλη εισόδου των τουρκικών βομβαρδιστικών στην ελληνική αεράμυνα.

Σε αυτό το "μικρό χρονικό διάστημα", η τουρκική Αεροπορία με 120 αεροσκάφη να αποτελούν το πρώτο επιθετικό κύμα, μπορεί να καταστρέψει με μία αιφνιδιαστική κίνηση τις υποδομές και τα αεροσκάφη της ΠΑ στερώντας από την ελληνική κυβέρνηση τη δυνατότητα αντίδρασης και αλλάζοντας δραματικά την ισορροπία δυνάμεων στο Αιγαίο εις βάρος φυσικά της Ελλάδας.

Μέσα σε αυτές τις λίγες ώρες, οι τουρκικές τεθωρακισμένες δυνάμεις θα μπορούσαν σύμφωνα με το σενάριο της επιχείρησης Balyoz, να αποκόψουν τον βόρειο Έβρο από την υπόλοιπη Ελλάδα φτάνοντας στα βουλγαρικά σύνορα, προκαλώντας έτσι τον πρώτο ακρωτηριασμό εθνικού εδάφους από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Την ίδια στιγμή που πολιτικοί ζητούν τη μείωση των αμυντικών δαπανών γιατί κατά την γνώμη τους είναι άχρηστες, το ελληνικό κράτος δαπανά απίστευτα ποσά στα πιο απίθανα επιδόματα που έχουν θεσμοθετηθεί ποτέ.

Χαρακτηριστικά, το ελληνικό κράτος για δεκαετίες πλήρωνε επίδομα προθέρμανσης αυτοκινήτου σε ομάδα εργαζομένων του ΟΤΕ με κόστος για τον Έλληνα φορολογούμενο 1.965.600 ευρώ το χρόνο. Επιπλέον, το ελληνικό κράτος πλήρωνε επίδομα πλυσίματος χεριών σε υπαλλήλους του ΟΣΕ με κόστος 10 εκατ. το χρόνο, ενώ το επίδομα μεταφοράς φακέλου στο δημόσιο τομέα έφτανε τα 23,6 εκατ. ευρώ το χρόνο.

Τα δε επιδόματα έγκαιρης προσέλευσης και παραλαβής-παράδοσης λεωφορείων κόστιζαν στον Έλληνα φορολογούμενο 16,6 εκατ. ευρώ το χρόνο. Γι' αυτές τις δαπάνες ο πρώην πρωθυπουργός δεν αναφέρθηκε στην ομιλία του. 

Όπως φαίνεται γίνεται αντιληπτό ποιο είναι το κόστος της ασφάλειας της χώρας και ποιο το κόστος της αχρηστίας των "κηφήνων".

Δυστυχώς, για άλλη μία φορά, αποδεικνύεται ότι η εθνική άμυνα και η ασφάλεια της χώρας δεν έχουν καμία αξία για την σύγχρονη ελληνική πολιτική ελίτ, η οποία με μεγάλη ευκολία ξέρει να συμβιβάζεται στις προσταγές των ξένων συμφερόντων.