Αναμένεται περαιτέρω μείωση των πωλήσεων σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων
Πτώση πάνω από 15% είχαν το πρώτο τρίμηνο του έτους οι αλυσίδες τροφίμων (super market) στην Ελλάδα κι αυτό θα έπρεπε να αποτελεί κόκκινο συναγερμό.
Ο κόσμος πλέον αρχίζει να κόβει τα βασικά έξοδα κατανάλωσης και το να ακούει την κυβέρνηση να μιλά για έξοδο από τα μνημόνια και ανάπτυξη εξοργίζεται ακόμη περισσότερο.
Πτώση σε ψωμί και γάλα
«Είδος πολυτελείας» τείνει να γίνει και το ψωμί, καθώς από τις αρχές του 2017 καταγράφεται πρωτοφανής πτώση των πωλήσεων στις κατηγορίες του γάλακτος και του ψωμιού.
«Είδος πολυτελείας» τείνει να γίνει και το ψωμί, καθώς από τις αρχές του 2017 καταγράφεται πρωτοφανής πτώση των πωλήσεων στις κατηγορίες του γάλακτος και του ψωμιού.
Η δυσάρεστη αυτή διαπίστωση οφείλεται στη μείωση της καταναλωτικής δύναμης, αλλά και στην ανάγκη των καταναλωτών να περιορίσουν τις δαπάνες τους προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα.
Η ΕΙΡΩΝΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗΣ ΨΕΥΤΟ - ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ
Παράλληλα με την ανέχεια του καταναλωτή, διαπιστώνεται ότι τo «τέλος» πλαστικής σακούλας έφερε στο Δημόσιο 4 εκατ. ευρώ σε 3 μήνες, από τα σούπερ μάρκετ και την τσέπη του απλού πολίτη (!)
Η ΕΙΡΩΝΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗΣ ΨΕΥΤΟ - ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ
Παράλληλα με την ανέχεια του καταναλωτή, διαπιστώνεται ότι τo «τέλος» πλαστικής σακούλας έφερε στο Δημόσιο 4 εκατ. ευρώ σε 3 μήνες, από τα σούπερ μάρκετ και την τσέπη του απλού πολίτη (!)
την ίδια στιγμή που τα ράφια των καταστημάτων τους είναι κατακλυσμένα από προϊόντα με τόνους πλαστικής συσκευασίας !