9 Οκτ 2018

Λάθος η τοποθέτηση του έξτρα παρθένου ελαιολάδου μαζί με τα πυρηνέλαια στα ράφια των σούπερ μάρκετς




ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ

ΤΟ ΕΞΤΡΑ ΠΑΡΘΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΓΝΟ ΦΥΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ SUPER FOOD,

ΕΝΩ ΣΤΑ ΠΥΡΗΝΕΛΑΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΧΗΜΙΚΟΙ-ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟΙ ΔΙΑΛΥΤΕΣ


Ζ. Στεργίου

Ένα χαρακτηριστικό που συγκαταλέγεται στα αρνητικά του sales promotion είναι το γεγονός ότι οι περισσότερες ενέργειες του είδους κατευθύνονται προς το βραχυπρόθεσμο κέρδος παρά στη μακροπρόθεσμη ενίσχυση του brand reputation (τη φήμη ενός προϊόντος).

Γ
ια να αυξήσεις τις πωλήσεις ενός "αδύναμου" ποιοτικά προϊόντος το τοποθετείς μαζί κ δίπλα σ' ένα παρεμφερές "δυναμικό" ποιοτικά και με φήμη.
Ουσιαστικά πρόκειται για «νόμιμη εξαπάτηση» του μυαλού του καταναλωτή, στο να επιλέξει κάτι φθηνότερο αντί να αποχωρήσει με άδεια χέρια «νομίζοντας», στην περίπτωση του πυρηνελαίου, ότι έχει αγοράσει λάδι ποιοτικό όπως το έξτρα παρθένο.

Οι σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ (
marketing mix), όπως οι ιδέες του P. Kotler, ο οποίος προτείνει ένα σύνολο ελέγχου πιθανών μεταβλητών ακόμα και για τα προϊόντα. 
Είναι ουσιαστικά ένα νέο εργαλείο στα χέρια του μάρκετινγκ μάνατζερ.
Η κάθε μία μεταβλητή θα πρέπει να χαρακτηριστεί ως προς την κατάσταση της (Δύναμη - Ουδέτερη - Αδυναμία / Βασική - Δευτερεύουσα) και ως προς τη σπουδαιότητά της (Μεγάλη - Μεσαία - Μικρή).

Σύμφωνα μ' αυτή την τεχνική ένα «αδύναμο» ποιοτικά προϊόν, μπερδεύοντας το οπτικά και τοποθετώντας το δίπλα με ένα παρεμφερές «ισχυρό» ενισχύεις τις πωλήσεις του και το τελικό κέρδος σου !