Όπως ανέφερε ο υπουργός Υποδομών, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις δύο σχεδόν «μόνιμων» πια βουλευτών Κρήτης, ο δρόμος δεν προχώρησε επί δεκαετίες επειδή όχι μόνο ο σχεδιασμός και τα έργα ήταν αποσπασματικά, αλλά γιατί σε μεγάλα τμήματά του δεν υπάρχουν ούτε μελέτες !
Από τα σχεδόν 300 χιλιόμετρα του ΒΟΑΚ τα τελευταία 40 χρόνια προχώρησαν μόνο τα 110 χιλιόμετρα, συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων που έχουν δημοπρατηθεί αλλά δεν έχουν ακόμα υλοποιηθεί.
Χαρακτηριστικό του τρόπου με τον οποίο το κράτος αντιμετώπισε το σημαντικό για την Κρήτη έργο είναι το γεγονός για ένα κρίσιμο τμήμα του, η δημοπρασία έγινε, εγκαταστάθηκε ο εργολάβος, αλλά χωρίς να υπάρχει οριστική μελέτη!
Μάλλον παγκόσμια πρωτοτυπία, η μελέτη να οριστικοποιηθεί μετά την εγκατάσταση του κατασκευαστή...
Δείτε περισσότερα εδώ