23 Σεπ 2016

Απάτη και Αλλοιώσεις επισκεψιμότητας σε ιστοσελίδες !




ΤΟ PHESTOS ΣΕ ΥΨΗΛΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

Υπάρχουν σελίδες στο facebook που έχουν κατασκευάσει 600.000 και πλέον υπαρκτούς και ανύπαρκτους “φίλους” !

Ο εκδότης ενός site πληρώνει ώστε οι αναρτήσεις του να εμφανίζονται στις συγκεκριμένες σελίδες στο facebook.


Έτσι από τους 600.000 που θα δουν μια ανάρτηση και οι 200.000 να πατήσουν πάνω στο σχετικό link απογειώνουν την επισκεψιμότητα !


Επίσης πολλοί ιδιοκτήτες sites καταφεύγουν στην κατασκευή δικών τους servers ώστε να μπορούν να "ντοπάρουν" τις επισκεψιμότητες.
Έτσι εμφανίζονται sites που τα (αντι)γράφουν μαθητευόμενοι δημοσιογράφοι των 300 ευρώ με επισκεψιμότητες ακόμη και 1.000.000 μοναδικών επισκεπτών τη μέρα !

Οι 1 εκατομμύριο φανταστικοί αναγνώστες συγκινούν την αγορά της ηλεκτρονικής διαφήμισης, η οποία από μία άποψη είναι ανυπεράσπιστη σ΄αυτό το νταλαβέρι.
Απλά αποδέχονται τα στοιχεία που τους δίνουν οι ιδιοκτήτες των sites γιατί δεν μπορούν να κάνουν έλεγχο.

Έτσι πληρώνουν διόλου ευκαταφρόνητα ποσά σε "πέτσινες" επισκεψιμότητες, δίνοντας διαφήμιση σε sites με κατασκευασμένους αναγνώστες !

Αποτέλεσμα ο επιχειρηματίας να πληρώνει για να διαφημίσει το προϊόν του με την ψευδαίσθηση των πολλών χιλιάδων μοναδικών επισκεπτών !!!


Εκεί όμως που μπορεί κανείς να διαπιστώσει ψήγματα αλήθειας είναι η παραμονή του αναγνώστη σε μια ιστοσελίδα.

Λίγοι γνωρίζουν ότι το “phestos” για παράδειγμα βρίσκεται σε υψηλή θέση σε διάρκεια παραμονής τους αναγνώστη στην σελίδα. 


Ο μέσος όρος παραμονής του αναγνώστη στο “phestos” είναι περί τα 8′ ημερησίως κι αυτό οφείλεται κυρίως στο περιεχόμενο των αναρτήσεων και στην τεχνική οργάνωσης ενός θέματος.

Ο χρόνος αυτός είναι πολύ μεγαλύτερος από πολλές ιστοσελίδες που εμφανίζονται ως "πρώτοι”.