3 Δεκ 2018

Νέα «μπίζνα» στη ΔΕΗ. Η εκμετάλλευση ενός λεηλατημένου πολίτη




ΤΟ ΝΕΟ «ΦΡΟΥΤΟ» ΓΙΑ ΤΗΝ "ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ" ΣΤΗ ΔΕΗ

ΞΕΦΥΤΡΩΝΟΥΝ "ΙΔΙΩΤΙΚΑ" ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΕΗ

Οι ατέλειωτες ουρές και η πολύωρη ταλαιπωρία στα γραφεία της ΔΕΗ, για ρυθμίσεις λογαριασμών, κυρίως λόγω της φτωχοποίησης του πολίτη, δημιουργούν ιδέες σε κάποιους για «μπίζνα».


Η ατελείωτη ταλαιπωρία, αναμονή και χάσιμο χρόνου που περνάει ο πελάτης της ΔΕΗ, κυρίως στις πόλεις, για να διεκπεραιώσει μια ολιγόλεπτη πολλές φορές συναλλαγή, δεν έχει προηγούμενο.
Την κατάσταση αυτή έχει επιβαρύνει τα τελευταία χρόνια και η ανάγκη πάρα πολλών πελατών να ρυθμίζουν οφειλές λογαριασμών λόγω οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν.

Την αδυναμία της εταιρείας να λύσει το σοβαρό αυτό πρόβλημα, της αδικαιολόγητα υπερβολικής ταλαιπωρίας των πελατών της, "εκμεταλλεύονται" κάποιοι και δημιουργούν την νέα μόδα στην αγορά ενέργειας με Γραφεία Εξυπηρέτησης πελατών !
Αυτά τα γραφεία αναλαμβάνουν με το αζημίωτο βέβαια να διεκπεραιώσουν τις υποθέσεις του κάθε ταλαιπωρημένου πολίτη !

Το εύλογο ερώτημα που τίθεται τώρα βέβαια, είναι με τι τρόπο καταφέρνουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις στα γκισέ της ΔΕΗ . . . Περιμένοντας στις ουρές ή με άλλο τρόπο που μπορεί να δημιουργεί και επιπλέον κέρδος στους υπαλλήλους της εν λόγο υπηρεσίας (;) !!!