15 Ιουλ 2018

Η Κρήτη «παλεύει» χωρίς ικανούς ηγέτες χρόνια τώρα




ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΧΤΥΠΗΜΑ ΔΕΧΕΤΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ

Η ΜΟΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ «ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ» ΕΝΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ

ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ




Μεταφορικό Ισοδύναμο (M.I.) είναι το μέτρο με το οποίο επιδιώκεται η εξίσωση του κόστους μεταφοράς που αντιστοιχεί σε επιβάτες και εμπορεύματα με μέσα θαλάσσιας μαζικής μεταφοράς με το κόστος που θα ίσχυε στα μέσα χερσαίας μαζικής μεταφοράς για την ίδια απόσταση.

Για την εξαίρεση της Κρήτης από το ευνοϊκό αυτό οικονομικό μέτρο, τα μέλη της κυβέρνηση απαξίωσαν να δώσουν την παραμικρή εξήγηση (πλην κάποιων εκκλήσεων για να ενταχθεί στο μέλλον και η Κρήτη) !

Ουδεμία όμως εξήγηση δεν έχει δώσει και ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, από τον περασμένο Απρίλιο, που από την Ρόδο ανακοίνωσε το μέτρο.
Στο σημείο αυτό όμως εντοπίζεται και η ανεξήγητη ολιγωρία και αδιαφορία των φορέων της Κρήτης

καθώς ενώ είχε γίνει η ανακοίνωση από τον πρωθυπουργό και ενώ ακόμη και οι κάτοικοι της «πτωχής πλην τίμιας» Μυκόνου (!) θα έχουν επιδότηση μεταφορικών με μόνη αδικαιολόγητη εξαίρεση τους κατοίκους της Κρήτης, δεν υπήρξε η παραμικρή αντίδραση πριν πάει ο νόμος στην Βουλή για ψήφιση.

Εντύπωση προκαλεί το ότι ακόμη και τώρα Περιφέρεια, Επιμελητήρια κλπ δεν έχουν αντιδράσει έντονα στην εξαίρεση ΜΟΝΟ της Κρήτης.

Δηλαδή ενός από τα πλέον απομακρυσμένα νησιά από την στερεά Ελλάδα, οι κάτοικοι του οποίου πληρώνουν τις ακριβές μεταφορές, των ίδιων, αλλά και του αυξημένου κόστους των προϊόντων που «εισάγονται» στο νησί, από καύσιμα και γάλατα, μέχρι τις ζωοτροφές, πρώτες ύλες κλπ.

Για να μην μιλήσουμε και για το κόστος μεταφοράς των προϊόντων που παράγονται στο νησί, τα οποία δυσκολεύονται να είναι ανταγωνιστικά με τα άλλα προϊόντα της στερεάς Ελλάδας.