22 Ιουν 2015

ΔΡΟΜΟΣ ΜΕΣΑΡΑ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΣΕ ΑΠΡΑΞΙΑ (ΜΙΣΟΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ ΤΟ ΕΡΓΟ)




ΤΑ «ΚΟΥΦΙΑ» ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΟΥΝ


ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΜΕΣΑΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΟΥ

Πότε επιτέλους πρόκειται να παραδοθεί το έργο αυτό σε χρήση στους Μεσαρίτες και γενικότερα στους πολίτες του τόπου μας ;


Η ομάδα του phestos, πιστή στην απόφασή της για την ανάδειξη των

σοβαρών θεμάτων που απασχολούν την περιοχή της Μεσαράς και κυρίως των στρατηγικών αναπτυξιακών έργων μέσω των οποίων θεωρούμε ότι θα στηθούν οι βάσεις για την υγιή ανάπτυξη της περιοχής μας, αλλά και της βελτίωσης της ποιότητας ζωής των κατοίκων της, επανέρχεται στο θέμα του ΔΡΟΜΟΥ ΜΕΣΑΡΑ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ.

Δυστυχώς όπως όλοι έχουμε διαπιστώσει χρόνια τώρα, για την υλοποίηση και ολοκλήρωση "εμπροσθοβαρούς" αναπτυξιακού έργου στη χώρα μας πρέπει να συντρέχουν λόγοι κυρίως κομματικού συμφέροντος ή να έχει τεθεί υπό την "προστασία" και επίβλεψη σοβαρού και δραστήριου πολιτικού προσώπου.

Αναφέρουμε μόνο δύο παραδείγματα από τα πολλά:
  • Την αξιόλογη οδική ανάπτυξη του νομού Έβρου, με την ταχύτατη κατασκευή παράπλευρων οδών της Εγνατίας και τον οδικό εκσυχρονισμό των αστικών κέντρων.  Πίσω από αυτά τα σοβαρά έργα υποδομής βρισκόταν ο πολύ δραστήριος βουλευτής και μετέπειτα νομάρχης Έβρου Νίκος Ζαπουνίδης. Ο κ. Ζαπουνίδης εκμεταλλεύτηκε πανέξυπνα προς το συμφέρον του τόπου του, το υλοποιούμενο τότε (τέλη δεκαετίας '90 αρχές του 2000) έργο της κεντρικής οδού της Εγνατίας και προώθησε τα περιφερειακά οδικά του νομού.
  •  Τον σχεδιασμό και υλοιποίηση της καθέτου οδού Κοζάνης - Λάρισας από τον τότε Θεσσαλό υπουργό ΠΕΧΩΔΕ  Γιώργο Σουφλιά (αρχές του 2000).

ΤΟ ΠΑΜΠΑΛΑΙΟ ΟΔΙΚΟ ΔΥΚΤΙΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Τον τίτλο όμως για το σύγχρονο "Γεφύρι της Άρτας" το διεκδικεί επάξια η περιφέρεια της Κρήτης, που δεν έχει να επιδείξει κανένα σοβαρό αναπτυξιακό έργο οδοποιίας τα τελευταία χρόνια παρά μόνο συμπληρώματα!
Τα χρόνια πριν την κρίση, που χωρίς άλλο χαρακτηρίζονται από οργασμό κατασκευών και έργων σε όλη την επικράτεια, η περιφέρεια της Κρήτης όπως εκ των πραγμάτων αποδεικνύεται παρέμενε θεατής των εξελίξεων.

"ΜΙΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ"
Ερχόμαστε τώρα στο δρόμο που απασχολεί χρόνια τώρα όλους τους Μεσαρίτες.
Υποσχέσεις επί υποσχέσεων και σχεδιασμοί επί σχεδιασμών και μελετών, από τα μέσα περίπου της δεκαετίας του '80, έφεραν το έργο σήμερα να έχει κατασκευαστεί περίπου το ΜΙΣΟ ! 
Το τμήμα δηλαδή που έχει ολοκληρωθεί, όπως υποστηρίζουν οι αρμόδιο φορείς, είναι το κομμάτι από Καπαριανά μέχρι  Απομαρμά συνολικού μήκους  7,9 χλμ. 
Το υπόλοιπο τμήμα Απομαρμά - Αγία Βαρβάρα μήκους 7,8 χλμ. παραμένει ακόμα στα σχέδια !

Έχουμε δηλαδή το φαινόμενο να έχει υλοποιηθεί το μισό έργο μετά από πάροδο 30 περίπου χρόνων και να έχει αφεθεί να φθείρεται απομονωμένο και  χωρίς να έχει παραδοθεί έστω στην τοπική κυκλοφορία !

Οι δικαιολογίες των αρμοδίων κυβερνητικών και αντικυβερνητικών (εναλλάξ τόσα χρόνια από τα γνωστά κόμματα) όσο και των κρατικών υπηρεσιών για την απραξία και την μη υλοποίηση του έργου παραπέμπουν σε αντιμετώπιση ιθαγενών υπανάπτυκτης αποικίας !

ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ
Μια ιδέα που αρχίζει ν' "ακούγεται" τελευταία και φαίνεται να έχει βάση δικαίου είναι να αναλάβουν οι υπεύθυνοι θεσμικοί φορείς της περιοχής, ΟΙ ΔΥΟ ΔΗΛΑΔΗ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΦΑΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΓΟΡΤΥΝΑΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΜΕΣΑΡΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑΡΙΤΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΕΜΠΑΙΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ

ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΑΙΤΗΤΗ ΕΥΛΟΓΗ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗ ΕΡΓΟΥ

Και το ερώτημα που τίθεται είναι: το τολμάτε θεσμικοί κύριοι της αυτοδιοίκησης ; !


Εδώ μπορείτε να δείτε παλαιότερα σχετικά άρθρα του phestos:
ΔΡΟΜΟΣ ΜΕΣΑΡΑ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ (1)
ΔΡΟΜΟΣ ΜΕΣΑΡΑ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ (2)